macchina di tela soffiata di fusione, linea di produzzione di tela soffiata di PP.
Altru nome: macchina di tissutu soffiatu in PP, macchina di fabricazione di tessuti in PP, macchina di tissutu di maschere, etc.
Funzione: a linea di produzzione di tessili in fusione hè aduprata per pruduce u tessulu pp, chì hà u largu usu in a vita di ogni ghjornu è a produzzione industriale.
1, Panni medichi è sanitarii: vestiti chirurgici, vestiti protettivi, wraps di sterilizazione, maschere, pannolini, tovaglioli sanitari, etc.
2, Tessuti per a decorazione di a casa: adesivi murali, tovaglie, lenzuola, copertine, etc.
3, Tessuti di vestiti: rivestimenti, rivestimenti adesivi, fiocchi, cuttuni in forma, diversi tessuti di base di pelle sintetica, etc.
4, Tessuti industriali: materiali filtranti, materiali isolanti, sacchetti di cimentu, geotextiles, tessuti di copertura, etc.
5, tela agricula: tela di prutezzione di culturi, tela di crescita di piantini, tela di irrigazione, cortina d'insulazione termale, etc.
6, Altri: u cuttuni spaziale, insulazione termale è materiale d'insulazione acustica, linoleum, filtri di sigarette, sacchetti di tè, etc.

A tela Meltblown prodotta da FAYGOUNION usata nantu à a maschera faciale righjunghji u livellu medico internaziunale, è u nivellu di filtrazione righjunghji 95% è 99%.