macchina di tela soffiata di fusione, linea di produzzione di tela soffiata di PP.Altru nome: macchina di tissutu soffiatu in PP, macchina di fabricazione di tessuti in PP, macchina di tissutu di maschere, etc.

Funzione: a linea di produzzione di tessili in fusione hè aduprata per pruduce u tessulu pp, chì hà u largu usu in a vita di ogni ghjornu è a produzzione industriale.1, Tessuti medichi è sanitarii: camici chirurgici, vestiti protettivi, impacchi di sterilizazione, maschere, pannolini, tovaglioli sanitari, etc. 2, Tessuti per a decorazione di a casa: stickers murali, tovaglie, lenzuola, copertine, ecc. 3, Tessuti di vestiti: rivestimenti, rivestimenti adesivi, fiocchi, cuttuni in forma, diversi tessuti di base di pelle sintetica, etc. 4, Tessuti industriali: materiali filtranti, materiali d'insulazione, sacchetti di cimentu, geotextiles, tessuti di rivestimentu, ecc. tela, tela d'irrigazione, cortina d'isolamentu termale, etc. 6, Altri: cuttuni spaziali, materiale d'insulazione termale è insulazione acustica, linoleum, filtri di sigarette, sacchetti di tè, etc.

In u 2020, u mondu hè affruntatu à l'attaccu di virus assai male, e maschere boni sò materiali efficaci per a prutezzione di a vita, i requisiti di colpu facenu a grande mancanza di tessulu soffiatu per a produzzione di maschere.A cumpagnia di FAYGOUNION Machinery hè una cumpagnia cù rispunsabilità suciali, facemu u nostru megliu per cuntribuisce una forza magra per travaglià cù e persone di u mondu inseme per una vita megliu.Dunque, avemu turnatu a nostra ricerca è a pruduzzione furzata da a macchina di estrusione di plastica à a macchina di estrusione di tissuti di fusione in PP, tutte e linee di proudction di tissuti di fusione sò cun prezzu di costu.

linea di estrusione meltblown è tela meltbown, avemu dui in grande quantità

If any enquiry, please feel free to contact Mr.Figo Hussian Email:112208262@qq.com,faygoxie@gmail.com SKYPE: faygocn WhatsApp: 0086-13952447308 https://www.facebook.com/faygoplastc

macchina di tela soffiata per fonde