• youtube
  • facebook
  • linkedin
  • sns03
  • sns01

CHINAPLAS cù soffiatrice in PET

L'annuale CHINAPLAS hè prestu.L'amichi di l'unione Faygo vanu à Shenzhen cù l'equipaggiu.

L'infurmazione di l'esposizione
CHINAPLAS hè stata listata cum'è "UFI Approved Exhibition" da l'Associazione Globale di l'Industria di l'Esposizione (UFI).Dapoi u 2006, CHINAPLAS hè statu ricunnisciutu da l'Associazione Globale di Esposizioni (UFI) cum'è una fiera di l'industria di plastica è gomma.Questu mostra chì CHINAPLAS hè di qualità eccellente in termini di internazionalità, serviziu prufessiunale di espositori è visitatori, è gestione sistematica di prughjettu.

U situ di l'esposizione
Shenzhen International Convention and Exhibition Center
(1 Zhancheng Road, Fuhai Street, District Bao 'an, Shenzhen City, Pruvincia di Guangdong)

U tempu di mostra
2021.4.13-4.16

In questa mostra, avemu purtatu dui tipi d'equipaggiu in dui cabine, rispettivamente:
Sala di buttiglia : Booth No 2G51
Sala di estrusione di plastica: Booth No 8R45

Macchina per soffia di bottiglia:
U stand n ° 2G51

222

Macchina di estrusione di plastica: Macchinari Faygo uion: Macchina soffiatrice di buttiglia di a serie FG, a velocità di u modu unicu pò ghjunghje à 1500 ~ 1800BPH.A macchina di soffia di buttiglia di a serie FG include attualmente trè mudelli: FG4 (4 cavità), FG6 (6 cavità), FG8 (8 cavità), a velocità massima pò ghjunghje à 15000BPH.Per risponde à a dumanda di u mercatu, l'unione di Faygo hà sviluppatu una macchina di soffia di buttiglia serie FGX d'alta velocità, a velocità di u modu unicu pò ghjunghje à 2500 ~ 3000BPH.

I soffiatori di buttiglia di a serie FGX includenu attualmente trè mudelli: FGX4 (4 cavità), FGX6 (6 cavità) è FGX8 (8 cavità), a velocità massima pò ghjunghje à 20.000 BPH.Sta serie di mudelli pruduci principarmenti buttigli di plastica PET, acqua pura, buttigli d'acqua minerale PET, buttigli di bevande.

Hè sviluppatu in modu completamente indipendente cù i nostri diritti di pruprietà intellettuale è hà ricevutu 13 patenti naziunali.U mudellu purtatu in questa mostra hè: FGX4 (4 cavità), a velocità di u modu unicu pò ghjunghje à 3000BPH, a pruduzzioni hè 12000BPH.

Macchina di estrusione di plastica:
U stand No 8R45

111

L'equipaggiu purtatu da l'unione Faygo in questa mostra hè l'equipaggiu di tubi trasparenti di PVC, chì hè principalmente utilizatu per a produzzione di tubi di PVC trasparenti.L'alta trasparenza di a pipa permette di osservà a situazione interna di a pipa da l'apparizione di a pipa, chì hè largamente utilizata in a guaina di filu è cable, industria chimica, ingegneria è altre industrii.

Benvenuti à u stand di l'unione Faygo per spiegà i sicreti di a machina cun noi.L'amici di l'unione Faygo accoglieranu ogni cliente in visita cù piena marca di entusiasmu è prufessiunalità.
I clienti chì ùn ponu micca ghjunghje à l'avvenimentu ponu ancu andà in FaygoplastChina, a pagina Facebook di FaygoplastChina per una trasmissione in diretta di l'avvenimentu.


Tempu di Postu: Apr-15-2021