• youtube
  • facebook
  • linkedin
  • sns03
  • sns01

Dragon Boat Festival, l'attività di team building di l'Amici di FAYGO

Prima di u Dragon Boat Festival, l'Amici di FAYGO anu urganizatu una seria di attività di custruzzione di gruppu, lasciamu piglià un ochju ~!
Felice Festival di Dragon Boat
Preparate un dumplings inseme ~!
Prima di tuttu, u Dragon Boat Festival, naturalmente hè indispensabile à u ligame di dumplings, FAYGO hè ancu preparatu per voi per fà dumplings di cibo, chjamati i partenarii inseme per fà un dumplings bar ~!
Attività di rottura di ghiaccio "Inseme 1, 2, 3"

001

Attività rilassate è divertenti per a rottura di ghiaccio ponu rende u nostru umore più rilassatu.Dopu un'attività di scaldamentu di ghiacciu, u seguitu hè ufficialmente in u nostru ligame di ghjocu!

"Body Scan" di l'Attività di Custruzzione di u Gruppu di u Dragon Boat Festival

002

Per mezu di u primu ghjocu, crede chì avete amparatu chì per vince u ghjocu, a squadra deve cunfidà, discute è cooperà cù l'altri.
In u ghjocu, ogni squadra discute inseme, in i membri di a squadra di a cooperazione tacita, travaglià inseme per compie u ghjocu.In i seguenti ligami di ghjocu è u travagliu, crede chì avemu a cooperazione tacita, per compie u compitu.

L'attività di custruzzione di u gruppu Dragon Boat Festival di "perle viaghjanu migliaia di chilometri"

003

Attività di custruzzione di gruppu di Dragon Boat Festival "Afferra un bancu"

004

I primi trè partiti testanu a fiducia mutuale trà i membri di a squadra, a capacità di cumunicazione è di cullaburazione trà e squadre, è u sustegnu di a squadra.

Attraversu u front 3 ghjochi sèmplice, ci hè stata una assai bona cunniscenza trà l'altri.

U seguitu hè in un ghjocu classicu - Tug of War!Twist in una corda, a forza à un locu.
L'attività di custruzzione di u gruppu Dragon Boat Festival "U tira di guerra"

005

Finalmente, hè ora di u ciclu eccitante!Segui uni pochi di anelli di plastica per vede quale vince u gran premiu!
Attività di custruzzione di gruppu di Dragon Boat Festival "l'anellu"

006

Finu a ora, i nostri ghjochi di custruzzione di gruppu di Dragon Boat Festival sò stati una fine successu.In seguitu, u presidente Xie hà fattu un breve discorsu per sprime e so aspettative per a seconda mità di l'annu.

007

Inoltre, avemu un segmentu speciale oghje.Hè per quelli di noi chì anu anniversariu trà ghjennaghju è ghjugnu per celebrà i so anniversari.Vulete elli: Felice anniversariu, felice ogni ghjornu!

008

Infine, in a risa, ognunu urdinatu à riceve u so propiu rigali Dragon Boat Festival, felice apertu u so propiu vacanze Dragon Boat Festival, credemu chì l'UNION FAYGO, u futuru pò esse pianificatu, ogni amicu culleghi clienti, u futuru pò esse pianificatu!

009

Aspittendu una riunione megliu a prossima volta!


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021