• youtube
  • facebook
  • linkedin
  • sns03
  • sns01

Spedizione di fabbrica in India è Malasia

In l'estate calda, per permette à i clienti di riceve u nostru equipamentu u più prestu pussibule, ancu l'alta temperatura ùn pudia piantà l'entusiasmu di u persunale di Faygo Union per carricà i cuntenituri.In questu ghjornu, u persunale hà travagliatu assai per carricà trè cuntenituri.

L'equipaggiu mandatu à l'India è a Malesia sò PVC unu di dui tubi è CPVC pelleting machine, unu di i quali hè CPVC pelleting machine, u seguitu hè una piccula serie per dà una breve introduzione à stu equipamentu.

301

granulatore CPVC

Stu equipamentu hè un bassu cunsumu d'energia, un altu rendiment, un novu disignu di muffa di granulazione CPVC speciale, un funziunamentu simplice, una grande flessibilità di travagliu, un mantenimentu faciule, aumentanu assai a vita di serviziu di l'equipaggiu.Mettite fine à u fenomenu di particelle chì si attaccanu à u moldu, riduce assai a probabilità di firmà per sguassà u moldu, riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori.

Di sicuru, s'è vo avete altri bisogni di l'equipaggiu, pudete ancu cuntattateci, pudemu ancu furnisce servizii persunalizati per voi.

Per a prevenzione è u cuntrollu di e malatie attualmente, i clienti stranieri ùn ponu micca direttamente à l'ispezione di fabbrica, volenu vede u vostru equipamentu di compra, cusì Faygo Union pò video ispezione in linea hè presentata, un equipamentu di prova in diretta, i clienti in u prucessu di ispezione in linea, l'equipaggiu. pò esse scrutinized ogni dettagliu, per i clienti à preoccupari di i ditagli.

Dopu avè pruvatu l'equipaggiu, Faygo Union hà da urganizà a consegna, malgradu u calore, u ritmu ùn si ferma.

302

Quandu i clienti ricevenu u nostru equipamentu, pudemu ancu aiutà i clienti à l'equipaggiu di debugging in linea, per i clienti à utilizà l'equipaggiu per risolve i prublemi in casa, anche se per via di u focu, ùn pudemu micca à l'equipaggiu di debugging di fabbrica di u cliente per u cliente, ma i nostri serviziu ùn serà micca perchè u focu à un scontu, finu à chì ci hè un prublema, Faygo Union serà in linea per i clienti per risolve!

Sì avete altre dumande in relazione, pudete chjamà direttamente: 0086-13394191191, vi daremu sempre un serviziu di qualità!


Tempu di post: 25-aug-2021