U pannu melt-blown si sviluppa più veloce trà l'altri panni chì appartenenu à a tela non-tessuta, chì hè ben cunnisciutu com'è u prucessu polimeru in un passu cù u flussu più cortu in i paesi stranieri.

Tessulu soffiatu fondu

U pruduttu hà i vantaghji evidenti di l'alta efficienza di filtrazione, bassa resistenza, softy è auto bonding trà e rete.Dunque, pò esse usatu in i campi di filtrazione di filtrazione media è sub-alta, cumpresi l'aria, i liquidi acidi è i materiali di filtrazione di sanità alimentaria, a fabricazione di maschere di polvera industriale è cusì.

(maschera cù
tela soffiata)

Oltri a chistu, si pò dinù esse fattu in materiali medicale, salviette di precisione industriale, materiale insulation termale, materiale absorption oliu, siparatore batterie, tela di basa di pelle di limitazione, etc. In parechji aspetti, u so funziunamentu hè superiore à quellu di tessili tradiziunali.Cù u sviluppu di a tecnulugia post-processing, l'applicazioni di panni melt-blown serà più larga.

macchina di tela soffiata per fonde

(tela soffiata a fusione

linea di produttu)

In ogni casu, hè cunnisciutu à tutti, dopu à un periudu di tempu, a tarifa di filtrazione di u pannu melt-blown prodotta da a maiò parte di l'imprese hà da decadenza per una quantità di ragioni, cum'è l'influenza di a temperatura è l'umidità in l'aria è ancu. a perdita di l 'elettroni una volta u pannu melt-blown hè pruduciutu, chì hè un prublemu cumuna pruduttori affruntà.

À u cuntrariu, ciò chì ci rende fieru hè chì, cù anni di ricerca è mudificazione, Jiangsu Faygo Union Machinery Co ltd furnisce i clienti cù una varietà di linea di prudutti di tela melt-blown, chì a qualità è u cunsumu d'energia sò vicinu à u livellu avanzatu di lar. machini stranieri.

A tela soffiata di fusione usata nantu à a maschera facciale prodotta da e nostre macchine righjunghji u livellu medico internaziunale, è u livellu di filtrazione varia da 95 plus à 99 plus.

Siccomu a maiò parte di l'imprese anu a difficultà à mantene a tarifa di filtrazione, avemu realizatu qualchi teste nantu à a tela di fusione prodotta da e nostre macchine in i ghjorni passati.

Fighjemu un pocu di foto di data in diretta:

Comu pò esse vistu da l'imaghjini in diretta è i dati sopra, a rata di filtrazione di u pannu fusionatu prodotta da i nostri machini, ancu s'ellu hè ridutta in i ghjorni passati, righjunghji ancu u livellu medico internaziunale è a so rata di filtrazione varieghja da95 plus à 99 plus.Per esempiu, a rata di filtrazione di a tela pruvata nantu à 6thdi maghju hè intornu à 99,12%.Quandu si tratta di 10thdi maghju, u tassu di filtrazione hè intornu à 98,3030%.Risulta chì a tela Melt-blown prodotta da Faygo Union Machinery Co ltd melt-brown resiste a prova di u tempu.

Per una altra parolla, a tela qualificata hè prodotta da una macchina excelente.Avemu migliuratu è aghjustatu e nostre machini ripetutamente micca casualmente è ùn si stallanu mai.In una parolla, Faygo ùn vende micca panni, ma vende machini chì pruducianu panni di fusione di alta qualità è i nostri dati parlanu.Benvenuti à visità è investigà.